Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14751
Назва: Професійна іншомовна підготовка магістрів за спеціалізаціями «Правоохоронна діяльність у Збройних Силах» і «Юрисконсультська робота»
Інші назви: Профессиональная иноязычная подготовка магистров по специальностям «Правоохранительная деятельность в Вооруженных Силах» и «Юрисконсультская работа»
Foreign language course for master of laws specializing in law enforcement and legal counseling in the armed forces
Автори: Романюк, С.М.
Ключові слова: іншомовна підготовка
магістр права
базова компонента
фахові компетентності
предметні компетентності
міжкультурна професійна комунікативна компетентність
иноязычная подготовка
магистр права
базовая компонента
компетентности по специализации
предметные компетентности
межкультурная профессиональная коммуникативная компетентность
foreign language course
Master of Laws
generic competences
subject specific competences
intercultural professional communicative competence
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Романюк С. М. Професійна іншомовна підготовка магістрів за спеціалізаціями «Правоохоронна діяльність у Збройних Силах» і «Юрисконсультська робота» / С. М. Романюк // Virtus: Scientific Journal. – 2018. – № 20, p. 1. – С. 187–191.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналітичному оглядові загальних компетентностей освітнього рівня магістр за спеціальністю «Право» у військовій сфері. Ретельний аналіз фахових компетентностей дозволив визначати предметні компетентності, які необхідно сформувати в результаті засвоєння навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування». Зроблено висновок, що формування і розвиток міжкультурної професійної комунікативної компетентності необхідно базувати на студентоцентрованості, модулярзації та індивідуалізації навчання, компетентностному, міждисциплінарному, технологічних та інтерактивних принципах.
Статья посвящена аналитическому обзору базовых компетентностей магистра права в военной сфере. Детальный анализ профессиональных компетентностей позволил установить предметные компетентности по специализации, которые необходимо сформировать в результате изучения учебной дисциплины «Иностранный язык для профессиональных целей». Сделан вывод, что основой формирования и развития межкультурной профессиональной коммуникативной компетентности должны быть следующие принципы обучения: студентоцентризм, модуляризация, индивидуализация, междисциплинарность, технологичность интерактивность.
Опис: The article is devoted to the analytical review of the generic competences of Master of Laws of the military specialization. The detailed analysis of the professional competences led to the identification of the subject specific competences as the aim of the course «Foreign language for professional purposes». The conclusion is made that formation and improvement of the intercultural professional communicative competence should be based on such principles as student-centered, modularization, individualization, competence, interdisciplinary, technological and interactive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14751
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanjuk_187-191.pdf1.57 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.