Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13099
Title: Model of teaching professional terminology to future experts in international relations and law
Other Titles: Модель навчання професійної термінології майбутніх спеціалістів у сфері міжнародних відносин та права
Модель обучения профессиональной терминологии будущих специалистов в сфере международных отношений и права
Authors: Lypko, I.P.
Keywords: system of training
practical command
communicative competence
professional competence component
система підготовки
практичне володіння мовою
комунікативна компетенція
компонент професійної компетентності
система подготовки
практическое владение языком
коммуникативная компетенция
компонент профессиональной компетентности
Issue Date: 2015
Citation: Lypko I. P. Model of teaching professional terminology to future experts in international relations and law / I. P. Lypko // Актуальні проблеми перекладознавства та методики навчання перекладу : тези доп. VIII наук. конф. з міжнар. участю. (23-24 квіт. 2015 р.). – Харків, 2015. – С. 32–33.
Abstract: The article considers innovative solutions to meet the new challenges of the two-year Master in International relations Programme and new approaches to the model of professionally oriented teaching English to the future experts in International Relations and Law.
У статті розглядаються інноваційні підходи до вирішення завдань програми підготовки магістрів у сфері міжнародних відносин та нові підходи до моделі навчання професійної термінології майбутніх спеціалістів у сфері міжнародних відносин та права.
В статье рассматриваются инновационные методы решения проблем подготовки магистров в сфере международных отношений, а также новые подходы к обучению профессиональной терминологии будущих специалистов в сфере международных отношений и права.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13099
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lipko_32-33.pdf727.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.