Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМілаш, В.С.-
dc.date.accessioned2017-04-11T12:55:22Z-
dc.date.available2017-04-11T12:55:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМілаш В. С. Деякі аспекти правового регулювання торговельної діяльності з використанням мережі Інтернет // Вісник господарського судочинства. – 2015. – № 1. – С. 139–148.en
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/vgs_2015_1_22-
dc.identifier.urihttp://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12442-
dc.descriptionIn this article are determined forms and special feature using of the Internet network possibilities during the trade activity realization. Have been explained and analysed chain of questions which were connected with not electronic business informational and promotional support and with disposal of goods \ services through the Internet network. Have been suggested theoretical methods as to their regulation inclusive of current tendencies relations in the electronic commerce sphere and their international experience normalization.en
dc.description.abstractУ статті з’ясовано форми та особливості використання можливостей мережі Інтернет під час провадження торговельної діяльності. Проаналізовано низку питань, пов’язаних з інформаційно-рекламним підтриманням неелектронного бізнесу та продажем товарів / послуг через мережу Інтернет, запропоновано теоретичні підходи щодо їх урегулювання з урахуванням сучасних тенденцій розвитку відносин у сфері електронної комерції та міжнародного досвіду їх упорядкування.en
dc.description.abstractВ статье выявлены формы и особенности использования возможностей сети Интернет во время осуществления торговой деятельности. Проанализирован ряд вопросов, связанных с информационно-рекламной поддержкой неэлектронного бизнеса и продажей товаров/услуг через сеть Интернет, предложены теоретические подходы относительно их регулирования с учетом современных тенденций развития отношений в сфере электронной коммерции и международного опыта их упорядочения.-
dc.language.isootheren
dc.subjectмережа Інтернетen
dc.subjectсегмент мережі Інтернетen
dc.subjectторговельна діяльністьen
dc.subjectінтернет-крамницяen
dc.subjectцифровий контентen
dc.subjectінтернт-рекламаen
dc.subjectдистанційний продаж товарівen
dc.subjectукладення договору через мережу Інтернетen
dc.subjectправа споживачівen
dc.subjectсеть Интернетen
dc.subjectсегмент сети Интернетen
dc.subjectторговая деятельностьen
dc.subjectинтернет-магазинen
dc.subjectцифровой контентen
dc.subjectинтернет-рекламаen
dc.subjectдистанционная продажа товаровen
dc.subjectзаключение договора через сеть Интернетen
dc.subjectправа потребителейen
dc.subjectInternet networken
dc.subjectsegment of the Internet networken
dc.subjecttrade activityen
dc.subjectInternet-shopen
dc.subjectdigital contenten
dc.subjectInternet advertisingen
dc.subjectdistant disposal of goodsen
dc.subjectagreement conclusion through the Internet networken
dc.subjectconsumers rightsen
dc.titleДеякі аспекти правового регулювання торговельної діяльності з використанням мережі Інтернетen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Milash_139-148.pdf2.39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.