Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12082
Назва: Value creation networks and prices for consulting services: theoretical frameworks and models
Інші назви: Мережі створення цінності та ціни консалтингових послуг: теоретичні засади та моделі
Сети создания ценности и цены консалтинговых услуг: теоретические основы и модели
Автори: Marchenko, O.S.
Yarmak, O.V.
Ключові слова: інтелектуальні послуги
консалтингові послуги
зовнішній та внутрішній консалтингові комплекси
цінність консалтингової послуги
ланцюг цінності консалтингової послуги
ціннісний підхід до ціноутворення в сфері консалтингу
интеллектуальные услуги
консалтинговые услуги
внешний и внутренний консалтинговые комплексы
ценность консалтинговой услуги
цепочка ценности консалтинговой услуги
ценностный подход к ценообразованию в сфере консалтинга
intellectual services
consulting services
internal and external consulting complexes
consulting service value
consulting service value chain
value approach to pricing in the consulting field
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Marchenko O. S. Value creation networks and prices for consulting services: theoretical frameworks and models / O. S. Marchenko, O. V. Yarmak // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 12. – С. 17–23.
Короткий огляд (реферат): The article outlines the theoretical aspects of the network approach to value creation and consulting services pricing. The authors ground the comprehensive nature and the role of consulting networks in consulting service value creation. The theoretical frameworks of the model of a branch inter-service network of value creation and the consulting complex pricing are explained.
В статье раскрыты теоретические аспекты сетевого подхода к предоставлению консалтинговых услуг и формированию их ценности и цены. Обоснованы комплексный характер консалтинговой услуги, роль сетей консалтинга в формировании ее ценности. Представлены теоретические основы модели отраслевой межуслуговой сети формирования ценности и цены консалтингового комплекса.
Опис: У статті розкрито теоретичні аспекти мережевого підходу до надання консалтингових послуг та визначення їх цінності і ціни. Обґрунтовано комплексний характер консалтингової послуги, роль мереж консалтингу у формуванні її цінності. Представлено теоретичні засади моделі галузевої міжпослугової мережі формування цінності і ціни консалтингового комплексу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12082
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko_Yarmak_17-23.pdf123.94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.