Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11421
Title: «Філософія прав людини»: матеріали до навчального курсу
Other Titles: «Философия прав человека»: материалы к учебному курсу
«Philosophy of Human Rights»: Materials for the Training Course
Authors: Моїсеєв, С.В.
Моисеев, С.В.
Moiseev, S.V,
Размєтаєва, Ю.С.
Сатохіна, Н.І.
Разметаева, Ю.С.
Satokhina, N.І.
Razmetaeva, Y.S.
Keywords: філософія прав людини
освіта з прав людини
існування прав людини
відтворення прав людини
дискурс
философия прав человека
образование в области прав человека
существование прав человека
воспроизведение прав человека
philosophy of human rights
human rights education
existence of human rights
reproduction of human rights
discourse
Issue Date: 2015
Citation: Моїсеєв С. В. «Філософія прав людини»: матеріали до навчального курсу / С. В. Моїсеєв, Н. І. Сатохіна, Ю. С. Размєтаєва // Філософія права і загальна теорія права. – 2015. – № 1/2. – С. 418–435.
Abstract: Запропоновані матеріали є одним з результатів міжнародного проекту підвищення кваліфікації вузівських викладачів за напрямком «Філософія прав людини». Увазі читача пропонуються: теоретичний вступ до проблематики, методологічні зауваження щодо природи, структури та змісту філософії прав людини як навчальної дисципліни, розгорнута програма курсу і література, рекомендована для вивчення. Питання про місце філософії прав людини у сучасній юридичній освіті, її природу, сенс та призначення розглядається виходячи з відкритості прав людини, вкоріненій у відкритості людини як такої. Філософія прав людини розглядається, з одного боку, як спосіб існування та відтворення цих прав у дискурсі, а з іншого, як ключовий елемент правової освіти.
Предложенные материалы является одним из результатов международного проекта повышения квалификации вузовских преподавателей по направлению «Философия прав человека». Вниманию читателя предлагаются: теоретическое вступление в проблематику, методологические замечания о природе, структуре и содержании философии прав человека как учебной дисциплины, развернутая программа курса и литература, рекомендованная для изучения. Вопрос о месте философии прав человека в современном юридическом образовании, ее природе, смысле и предназначении рассматривается исходя из открытости прав человека, укорененной в открытости человека как такового. Философия прав человека рассматривается, с одной стороны, как способ существования и воспроизведения этих прав в дискурсе, а с другой, как ключевой элемент юридического образования.
Description: The research is one of the results of the international project training of university teachers in the field of «philosophy of human rights». Authors are offered: introduction to theoretical issues, methodological remarks about the nature, structure and content of the philosophy of human rights as a discipline, detailed course program and the literature recommended for study. The problems of the place of philosophy of human rights in modern legal education, its nature, meaning and purpose, are discussed based on the openness of human rights, which is rooted in the openness of human being as such. The philosophy of human rights is considered, on the one hand, as a way of existence and reproduction of these rights in discourse, but on the other hand, as a key element of legal education.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11421
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moiseev_Satokhina_Razmetaeva_418-435.pdf198,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.