Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/11352
Назва: Краудфандинг: соціально-економічний зміст та види
Інші назви: Краудфандинг: социально-экономическое содержание и виды
Crowdfunding: socio-economic content and types
Автори: Марченко, О.С.
Ключові слова: краудфандинг
краудсорсинг
краудінвестинг
колективне фінансування
соціальні інвестиції
соціальні мережі
краудинвестинг
коллективное финансирование
социальные инвестиции
социальные сети
crowdfunding
crowdsourcing
crowdinvesting
collective financing
social investment
social networks
Дата публікації: 2013
Видавець: видавництво "Право"
Бібліографічний опис: Марченко О. С. Краудфандинг: соціально-економічний зміст та види / О. С. Марченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Економічна теорія та право. – Харків, 2013. – № 4. – С. 26–35.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність краудфандингу як технології соціального інвестування через Інтернет. Обґрунтовано головні відмінності краудфандингу: багатосуб’єктність, мікрофінансування, опора на соціальні мережі, формування глобального простору колективного фінансування, мінімізація трансакційних витрат і ризиків венчурного фінансування, економія на посередниках. Охарактеризовано головні види краудфандингу. Доведено, що в умовах інформаційного суспільства краудфандинг є важливою складовою світового фінансового ринку.
Раскрыта сущность краудфандинга как технологии социального инвестирования через Интернет. Обоснованы главные отличия краудфандинга: многосубъектность, микрофинансирование, опора на социальные сети, формирование глобального пространства коллективного финансирования, минимизация трансакционных издержек и рисков венчурного инвестирования, экономия на посредниках. Охарактеризованы основные виды краудфандинга. Доказано, что в условиях информационного общества краудфандинг является важной составляющей мирового финансового рынка.
Опис: The essence of crowdfunding as technologies of social investments through the Internet are disclosed. The main differences crowdfunding: mass participation, microfinance, reliance on social networks and creating a global space of collective financing, minimization of the transaction costs and risks of venture investment, savings on intermediaries are substantiated. The main types of crowdfunding are characterized. In the conditions of information society crowdfunding is an important component of the world financial market are proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2013_4_5
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11352
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vnyua_etp_2013_4_5.pdf341.56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.