Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11352
Title: Краудфандинг: соціально-економічний зміст та види
Other Titles: Краудфандинг: социально-экономическое содержание и виды
Crowdfunding: socio-economic content and types
Authors: Марченко, О.С.
Marchenko, O.S.
Keywords: краудфандинг
краудсорсинг
краудінвестинг
колективне фінансування
соціальні інвестиції
соціальні мережі
краудинвестинг
коллективное финансирование
социальные инвестиции
социальные сети
crowdfunding
crowdsourcing
crowdinvesting
collective financing
social investment
social networks
Issue Date: 2013
Publisher: видавництво "Право"
Citation: Марченко О. С. Краудфандинг: соціально-економічний зміст та види / О. С. Марченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Економічна теорія та право. – Харків, 2013. – № 4. – С. 26–35.
Abstract: Розкрито сутність краудфандингу як технології соціального інвестування через Інтернет. Обґрунтовано головні відмінності краудфандингу: багатосуб’єктність, мікрофінансування, опора на соціальні мережі, формування глобального простору колективного фінансування, мінімізація трансакційних витрат і ризиків венчурного фінансування, економія на посередниках. Охарактеризовано головні види краудфандингу. Доведено, що в умовах інформаційного суспільства краудфандинг є важливою складовою світового фінансового ринку.
Раскрыта сущность краудфандинга как технологии социального инвестирования через Интернет. Обоснованы главные отличия краудфандинга: многосубъектность, микрофинансирование, опора на социальные сети, формирование глобального пространства коллективного финансирования, минимизация трансакционных издержек и рисков венчурного инвестирования, экономия на посредниках. Охарактеризованы основные виды краудфандинга. Доказано, что в условиях информационного общества краудфандинг является важной составляющей мирового финансового рынка.
Description: The essence of crowdfunding as technologies of social investments through the Internet are disclosed. The main differences crowdfunding: mass participation, microfinance, reliance on social networks and creating a global space of collective financing, minimization of the transaction costs and risks of venture investment, savings on intermediaries are substantiated. The main types of crowdfunding are characterized. In the conditions of information society crowdfunding is an important component of the world financial market are proved.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2013_4_5
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11352
Appears in Collections:Наукові статті кафедри економічної теорії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vnyua_etp_2013_4_5.pdf341,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.