Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10965
Назва: Onomatopoeia in Modern Advertising Texts
Автори: Микитюк, С.С.
Ключові слова: onomatopoeia
sound-imitating words
advertising text
denotatum
significatum
stylistic colouring
звуко-имитирующие слова
рекламный текст
стилистическая окраска
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Mykytiuk S. S. Onomatopoeia in Modern Advertising Texts / S. S. Mykytiuk // Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 7 квіт. 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 213–215.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10965
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykytiuk_213-215.pdf41,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.