Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10955
Назва: Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення фахових дисциплін
Автори: Каданер, О.В.
Ключові слова: професійна діяльність
ціннісне ставлення
свідомість особистості
освітній процес
цінності
ціннісне ставлення вчителя до професійної діяльності
фахові дисципліни
ценности
ценностное отношение
профессиональная деятельность
ценностное отношение учителя к профессиональной деятельности
специальные дисциплины
values
valuable attitude
professional activity
valuable attitude of teacher to the professional activity
professional disciplines
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Каданер О. В. Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення фахових дисциплін / О. В. Каданер // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 1. – С. 99–104.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення фахових дисциплін. Розкрито сутність категорії цінностей, ставлення до професійної діяльності. Визначено педагогічні умови формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення фахових дисциплін.
В статье рассматривается проблема формирования ценностного отношения к профессиональной деятельности будущих учителей в процессе изучения специальных дисциплин. Раскрыта сущность категории ценностей, отношение к профессиональной деятельности. Определены педагогические условия формирования ценностного отношения к профессиональной деятельности будущих учителей в процессе изучения специальных дисциплин.
Опис: The problem of the formation of valuable attitude to the profession of future teachers in the process of studying of professional disciplines is considered in the article. The essence of the category of values, attitudes to the professional activity have been investigated. Pedagogical conditions of formation of valuable attitude to the professional activity of future teachers in the process of studying of professional disciplines have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2016_1_18
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10955
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kadaner_99-104.pdf274.43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.