Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10453
Назва: Проблемы установления соответствия торговых марок публичному порядку, принципам гуманности и морали
Автори: Авдеева, Г.К.
Ключові слова: торгівельна марка
судова експертиза
суспільна мораль
торговая марка
судебная экспертиза
общественная мораль
trademark
forensic examination
public morality
Дата публікації: 2012
Видавець: Видавництво «Коло»
Бібліографічний опис: Авдеева Г. К. Проблемы установления соответствия торговых марок публичному порядку, принципам гуманности и морали / Г. К. Авдеева // Малий і середній бізнес (право, держава, економіка). – 2012. – № 1. – С. 10–16.
Короткий огляд (реферат): Статья содержит подробное описание признаков торговых марок, по которым устанавливается их соответствие публичному порядку, принципам гуманности и морали.
Стаття містить докладний опис ознак торгових марок, за якими встановлюється їх відповідність публічному порядку, принципам гуманності і моралі.
Опис: The article contains a detailed description of the characteristics of trademarks, which help to set their conformity with public order, principles of humanity and morality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10453
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри криміналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avdeeva_10-16.pdf561.39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.