Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10453
Title: Проблемы установления соответствия торговых марок публичному порядку, принципам гуманности и морали
Authors: Авдеева, Г.К.
Авдєєва, Г.К.
Keywords: торгівельна марка
судова експертиза
суспільна мораль
торговая марка
судебная экспертиза
общественная мораль
trademark
forensic examination
public morality
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво «Коло»
Citation: Авдеева Г. К. Проблемы установления соответствия торговых марок публичному порядку, принципам гуманности и морали / Г. К. Авдеева // Малий і середній бізнес (право, держава, економіка). – 2012. – № 1. – С. 10–16.
Abstract: Статья содержит подробное описание признаков торговых марок, по которым устанавливается их соответствие публичному порядку, принципам гуманности и морали.
Стаття містить докладний опис ознак торгових марок, за якими встановлюється їх відповідність публічному порядку, принципам гуманності і моралі.
Description: The article contains a detailed description of the characteristics of trademarks, which help to set their conformity with public order, principles of humanity and morality.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10453
Appears in Collections:Наукові статті кафедри криміналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avdeeva_10-16.pdf561,39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.