Browsing by Author Сорока, Н.А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 10 to 22 of 22 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Питання психологічних принципів формування та засвоєння іноземної мови як знакової системи через спілкуванняСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2016Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мовСорока, Н.А.
2013Психологічні основи формування комунікативних якостей у процесі навчання іноземній мові у ВНЗСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2014Психологічні основи формування мови як різновиду знакової системиСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2015Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентівЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.
2015Роль когнитивних механізмів мовленнєвої діяльності перекладачаСорока, Н.А.
2014Роль мотиву та мотивації у діяльності особистостіСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2013Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентамиСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2016Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мовСорока, Н.А.
2016Роль іншомовної підготовки в професійному становленні майбутніх юристівСорока, Н.А.
2014Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мовЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.
2014Формування мовленнєвих навичок студентів з урахуванням профілюючої спрямованості навчання іноземної мовиЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.
2017Шляхи подолання психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних вузівСорока, Н.А.