Skip navigation

Browsing by Author Сорока, Н.А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 5 to 24 of 26 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Аудіювання як засіб формування комунікативної компетенції майбутнього фахівця юридичної галузіСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2015Використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання іноземної мови у ВНЗСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2015До питань удосконалення професійно-орієнтованого викладання іноземних мов у немовних ВНЗСорока, Н.А.
2004Завдання та навчальні тексти до практичних занять з англійської мови для студентів факультету підготовки юристів для МЗС України (2 курс, основна мова)Сорока, Н.А.; Романюк, С.М.; Щокіна, Т.М.; Демченко, Д.І.
2004Завдання та навчальні тексти до практичних занять з англійської мови для студентів факультету підготовки юристів для МЗС України (3 курс, основна мова)Петухова, О.І.; Романюк, С.М.; Сорока, Н.А.; Зайда, В.В.
2018Застосування інноваційних технологій з метою удосконалення сучасних методів викладання іноземної мови у вищих навчальних закладахСорока, Н.А.; Щокина, Т.Н.
2014Значущість педагогічного такту у професійній культурі викладача вищої школиСорока, Н.А.
2016Мова як різновид знакової системиСорока, Н.А.; Soroka, N.A.
2017Мотивація як один із головних психологічних чинників у вивченні іноземної мови у немовному вузіСорока, Н.А.
2014Питання психологічних принципів формування та засвоєння іноземної мови як знакової системи через спілкуванняСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2016Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мовСорока, Н.А.; Soroka, N.A.
2013Психологічні основи формування комунікативних якостей у процесі навчання іноземній мові у ВНЗСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2014Психологічні основи формування мови як різновиду знакової системиСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2015Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентівЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.
2015Роль когнитивних механізмів мовленнєвої діяльності перекладачаСорока, Н.А.
2014Роль мотиву та мотивації у діяльності особистостіСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2013Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентамиСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2016Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мовСорока, Н.А.; Soroka, N.A.
2016Роль іншомовної підготовки в професійному становленні майбутніх юристівСорока, Н.А.; Soroka, N.A.
2014Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мовЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.