Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2016 | Interpreting Competence Requirements for Translators of Professionally Oriented Texts | Сорока, Н.А.; Soroka, N.A. |
2018 | Psychological and Pedagogical Recommendations for Students concerning professionally oriented Presentations in English | Сорока, Н.А.; Зайцева, М.О.; Soroka, N.A.; Zaitseva, M.O. |
2018 | Psychological principles of learning foreign language through communication | Сорока, Н.А.; Soroka, N.A. |
2016 | To Integration through Education: Psychological Basis for Perfectioning of Language Learning | Сорока, Н.А.; Soroka, N.A. |
2018 | Аудіювання як засіб формування комунікативної компетенції майбутнього фахівця юридичної галузі | Сорока, Н.А.; Щокіна, Т.М. |
2015 | Використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання іноземної мови у ВНЗ | Сорока, Н.А.; Щокіна, Т.М. |
2015 | До питань удосконалення професійно-орієнтованого викладання іноземних мов у немовних ВНЗ | Сорока, Н.А. |
2004 | Завдання та навчальні тексти до практичних занять з англійської мови для студентів факультету підготовки юристів для МЗС України (2 курс, основна мова) | Сорока, Н.А.; Романюк, С.М.; Щокіна, Т.М.; Демченко, Д.І. |
2004 | Завдання та навчальні тексти до практичних занять з англійської мови для студентів факультету підготовки юристів для МЗС України (3 курс, основна мова) | Петухова, О.І.; Романюк, С.М.; Сорока, Н.А.; Зайда, В.В. |
2018 | Застосування інноваційних технологій з метою удосконалення сучасних методів викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах | Сорока, Н.А.; Щокина, Т.Н. |
2014 | Значущість педагогічного такту у професійній культурі викладача вищої школи | Сорока, Н.А. |
2016 | Мова як різновид знакової системи | Сорока, Н.А.; Soroka, N.A. |
2017 | Мотивація як один із головних психологічних чинників у вивченні іноземної мови у немовному вузі | Сорока, Н.А. |
2014 | Питання психологічних принципів формування та засвоєння іноземної мови як знакової системи через спілкування | Сорока, Н.А.; Щокіна, Т.М. |
2016 | Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов | Сорока, Н.А.; Soroka, N.A. |
2013 | Психологічні основи формування комунікативних якостей у процесі навчання іноземній мові у ВНЗ | Сорока, Н.А.; Щокіна, Т.М. |
2014 | Психологічні основи формування мови як різновиду знакової системи | Сорока, Н.А.; Щокіна, Т.М. |
2015 | Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів | Щокіна, Т.М.; Сорока, Н.А. |
2015 | Роль когнитивних механізмів мовленнєвої діяльності перекладача | Сорока, Н.А. |
2014 | Роль мотиву та мотивації у діяльності особистості | Сорока, Н.А.; Щокіна, Т.М. |